Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
Napisane przez: Mag | Data: 2013-01-26 11:35:49 | Dotyczy: Diablo 3 PvP
Krótka informacja odnośnie najbardziej irytującej rzeczy podczas dueli, czyli redukcji obrażeń - a właściwie jej braku.
To prawda, że buildy do farmowania nie są zbyt efektywne w pojedynkach i z tego powodu ważne jest by szukać innych, bardziej defensywnych konfiguracji.
Mówiliśmy już, że rozważamy redukcję obrażeń i szukamy różnych możliwości by zrobić to bez narażania rozgrywki PvE. Duelowanie nie ma być głównym elementem gry, więc nie chcemy tworzyć żadnych rozbudowanych systemów lub złożonych ograniczeń tylko po to, by uregulować balans dueli. Jeżeli jest szansa, że potencjalna zmiana lub korekta wpłynie negatywnie na rozgrywkę PvE, nie zaimplementujemy jej, więc możliwe jest, że tylko drobne zmiany ostatecznie zostaną wdrożone, bez większych zmian w systemie.
Dobrze, że chociaż myślą nad tym :)
Komentarze
Mantas | 2013-01-26 11:47 |
Poza samą redukcją obrażeń można by dodać opcję, że gracz nie może zadać krytycznych obrażeń innemu graczowi. Tylko podejrzewam, że to by całe buildy (głównie ekwipunek przedmioty) pozmieniało. Póki co obrażenia, to chyba największy problem, obok braku możliwości 2v2. | |
Mr.Mag | 2013-01-26 12:04 |
na krytyki sie nie zgodza pewnie. to jednak bardzo drastyczna zmiana. w ogole odnosze wrazenie, ze oni nie potrafia/nie moga/nie chca zrobic prostej rzeczy -> jezeli jestes na arenie to wszystko dziala inaczej. to nie musi oznaczac rownoczesnych zmian na pvm. nie kumam tego... owszem, to powoduje, ze obok calego configa pvm by byl config pvp, ale czy to zle? w niektorych grach dostepne sa pliki xml z CAŁYM konfigiem gry. jezeli gracze uwazaja, ze cos trzeba zmienic, to zmieniaja. tutaj o wszystkim decyduje krol. wsparcie dla pvp by bylo proste. rejestrujesz w ich systemie lige i wrzucasz swoj config. jak ktos dolacza do gry z danej ligi to gra na jej zasadach. nie wymaga to myslenia ze strony blizza. a zapomnialem! wszelkie community to zlo!!!! | |
Mantas | 2013-01-26 12:20 |
Mnie jest łatwo zrozumieć dlaczego nie chcą pewnych rzeczy zrobić, bo długo grałem w WoWa. Blizzard broni się przed optymalizowaniem gry pod dwa tryby. Powód jest prosty. Czas i pieniądze. Dlatego jak jeszcze zanim wyszło D3, to tak się zarzekali, że nie tkną pvp. Nie przewidzieli tylko, że ludzie nie będą zadowoleni czy znudzeni tym, co sami spłodzili i teraz ratują trupa. Podejrzewam, że jakiś system o którym mówisz mają w ogóle nie stworzony, skoro olali np taką rzecz jak chat, gdzie gracze też się głowią czemu nie mogą tak prostej rzeczy zrobić. Natomiast co do zmiany z krytykami. Wg mnie półśrodki tu nie zadziałają. Zmiany muszą być drastyczne. Właśnie w WoWie po to był sprzęt do pvp żeby nie było tzw insta gibów w sprzecie do pve/pvm. Wg mnie to inaczej nie będzie działać, albo trzeba będzie wymyślać kwiatki w stylu broń max 300 dps. |
|
mashas | 2013-01-26 13:22 |
Nie chce się im robić pewnych rzeczy bo nie taki był cel powstania tej gry. Chcieli zarobić kupę kasy co się im udało i uśmiercić serie Diablo (bardzo się starają) żeby zrobić miejsce dla Tytana :) muhahaha |
|
Ajantis | 2013-01-26 13:24 |
Moim zdaniem dobrym pomysłem są duele blue items only. Uczciwe i możliwie zbalansowane. I zgadzam się całkowicie z Magiem. Nie trzeba wprowadzać jakiejś kolosalnych zmian... if (target == player) Then $dps = $dps * 0.2 endif i GG. Wystarczy potem tylko regulować jedną wartość. Albo ustalić limit na dps na poziomie np. 50k. Po tym limicie dps mógłby wzrastać, ale wolniej, np. 5 dps = 1 dps. |
|
Monk | 2013-01-26 13:35 |
Ajan watpliwa sprawa ze ktos kto ma no powiedzmy srednie eq zagra ci w blue items ;p | |
Mr.Mag | 2013-01-26 13:45 |
to prawda. nie po to ludzie nolifuja by teraz grac w niebieskich. chyba musimy poszukac inna droge. | |
gumix | 2013-01-26 15:35 |
wystarczy tylko ubrac sie w sprzet pod pvp czyli w itemki pod zmiejszenie ilosci obrazen otrzymywanych od elit. Ja na swoim wd w sprzecie pod defa jestem w stanie przezyc srednio 10-15 strzal od dh majacego 250k dpsu, sam mam kolo 55k dpsu wtedy i w zupelnosci wystarcza zeby zabic kogos majacego 90k zycia i 700 resow | |
Mr.Mag | 2013-01-26 15:38 |
co by blizz nie zrobil, wydaje mi sie, ze ludzie i tak znajda jakies rozwiazanie. to tylko dowod na to, ze "da sie". | |
FeN | 2013-01-26 15:45 |
Tak na prawdę jest to smutny news... [quote][b]Duelowanie nie ma być głównym elementem gry[/b][/quote] Wiadomo, że głównym elementem gry było zabicie diablo i wkręcnie się w fabułę, która była tworzona przez ponad 6 lat, ale po co była ta cała szopka z prezentowaniem aren, dueli i jak to fantastycznie wygląda - skoro tego nie ma i nie będzie ? Czyżby "drobne oszustwo" ? Dalej... [quote]więc nie chcemy tworzyć żadnych rozbudowanych systemów lub złożonych ograniczeń tylko po to, by uregulować balans dueli. [b]Jeżeli jest szansa, że potencjalna zmiana lub korekta wpłynie negatywnie na rozgrywkę PvE, nie zaimplementujemy jej[/b][/quote] Czyli co, ta gra od początku miała być tylko PvM ? I jeszcze raz to samo pytanie: to po co ta cała szopka z tą całą prezentacją PvP ? Oj kłamczuszki... Pomijam fakt, że po 2 tyg. od daty premiery, ludzie uznali, że ta gra nie ma "end-game'a", a PvM jest irracjonalnie beznadziejne. [quote]więc możliwe jest, że tylko drobne zmiany ostatecznie zostaną wdrożone, bez większych zmian w systemie.[/quote] Czyli nie będzie aren, nie będzie patchy, które by zmieniały skille pod kątem pvp ? Jeśli jakaś umiejętność okaże się zbyt OP w trybie PvP, ale w PvM będzie okej to Blizzard nic nie zrobi ?! I jeszcze jedno pytanie czy jeśli będą jakieś major bugi lub glitche w trybie PvP, ale nie będą wpływały one w żaden sposób na PvM oraz na grę w samą sobie to czy będą to naprawiali ? Wnioski są proste. Rozumiem, że każdy produkt ma się sprzedać i zarobić na siebie. Marketing - marketingiem, wszystko musi pięknie błyszczeć i lśnić, ale w tym przypadku ja na prawdę czuję się bardzo mocno oszukany. Cała ta otoczka to jedna wielka ściema - gra na emocjach fanów po to by na pewno kupili grę. Nie ma PvP, a forma jego wydania już nawet nie pozostawia "wiele do życzenia". To tak jak w telewizji zobaczył bym reklamę odkurzacza, który powiedzmy potrafi odkurzać ściany ! Po zakupie produktu, okazuje się, że mogę odkurzać nim jedynie tylko podłogę, a na domiar złego z dywanem też ciężko mu idzie. Po poskarżeniu się u sprzedawcy otrzymał bym końcówki do tego odkurzacza, które by mi umożliwiały odkurzanie ścian i ułatwiło sprzątanie dywanu. Tylko niestety, dywan nadal by mi się odkurzało, a ściany były w ciąż brudne, a wszystko to było by dalekie od spotu, który widziałem w telewizji. Nie wiem jak wy, ale ja już nigdy więcej nie kupie produktu Blizzarda. No cóż trzeba działać i rzeźbić w gównie. Wierzę w to, że community D3CL, na tyle będzie silne i zaradne, że stworzy fajne i w miarę ciekawe PvP, tym samym udowodni Srajzzardowi, że ssie i niech spada na bambus ! o ! |
|
zales22 | 2013-01-26 15:48 |
z tego co gralem na ptr, tylko w blue items gralo sie fajnie :) | |
Keen | 2013-01-26 15:49 |
dajcie ludziom czas na adaptacje skilli buildow itemow zanim wymyslicie jakies ograniczenie bez sensu. gra wyglada ok jesli ktos ma gear typowo pod pvp | |
Mr.Mag | 2013-01-26 15:51 |
Fen jak Blizz nic nie zrobi to ja widze wielki potencjal na priv serwer pvp :D tylko ktos musi go najpierw zrobic. mam nadzieje, ze chinczycy juz koncza ;) | |
FeN | 2013-01-26 15:54 |
na poczatku na pewno nie bedzie zadnych ograniczen, a pvp ograniczymy to kilku prostych regul typu: ".go" Gra ma potencjal w PvP, ale nie w wydaniu Srajzzadowskim - niech dadza chociaz areny.... |
|
KaliBarb | 2013-01-26 17:57 |
Wystarczy tylko odejść od MAIN weapona i zastąpić go innym niższego poziomu np do 40 lvl'a i po sprawie. Ludzie, którzy spędzili masę godzin nadal mają swoje super eq, które przelicza im DPS i z drugiej strony nie jest to DPS, który umożliwia zabicie na hita. Wilk syty i owca cała. Uważam, że jest to jedne z najlepszych rozwiązań na chwilę obecną aby coś tam sobie pograć w systemie dueli. | |
Duri | 2013-01-26 18:06 |
Panowie, czytam tak co jakiś czas te wszystkie komentarze odnośnie tego jak to pvp jest mało zbalansowane, wszystko jest op a w szczególności monk, że trzeba grać w blue items albo bez broni najlepiej bo inaczej to sensu najmniejszego nie ma i przyznam, że trochę mnie to dziwi... Nie, źle się wyraziłem tak naprawdę to uważam to za totalną bzdurę. PvP z odpowiednim gearem jest grywalne i to w znacznie bardziej zbalansowanym stopniu pomiędzy klasami niż miało to miejsce w d2 1.09 IMO. Prawda jest taka, że taktyki i buildy nie zostały jeszcze nawet powymyślane i wiele osób tak jak ja od czasu wejścia na PTR zmienia build codziennie ucząc się jak i czym grać. Tak jak już paru ogarniętych na tym portalu napisało, NIE MA SENSU ATM NICZEGO OGRANICZAĆ I ROBIĆ ZASADY (sorki za wyrażenie) Z DUPY! Nikt narazie nie ogarnia PVP w d3 na takim lvlu, żeby stworzyć jakikolwiek sensowny zestaw reguł regulujących rozgrywkę. IMHO wystartujcie jak najszybciej z testową ligą na PTR, każdy z nas zbierze doświadczenie zarówno organizatorzy jak i uczestnicy. Jeśli coś item/skill faktycznie będzie nie do skontrowania to wtedy zaczniemy rozkminiać jak i czy w ogóle jest jakaś sensowna metoda poprawienia rozgrywki i to jak najmniejszym kosztem odbiegania od orginału i ograniczania czegokolwiek. Do roboty! |
|
Mr.Mag | 2013-01-26 18:23 |
Duri ruszamy z liga prawdopodobnie jutro wieczorem. dzis mialy ruszyc zapisy ale nie wszystko jest ogarniete i ja musze wyjsc. stosowny news pojawi sie zapewne pare godzin przed startem, ale to nic. do ligi mozna dolaczyc w kazdej chwili. | |
Hamer | 2013-01-26 19:57 |
Duri zgadzam sie, tez wczesniej pisalem ze dyskusja o zasadach to na tym etapie czyste spekulacje, jak wyjdziesz na oficjalne serwery to wtedy po jakims czasie dopiero bedzie mozna ocenic gdzie szukac ograniczen | |
Ajantis | 2013-01-26 22:01 |
Panowie, ja się zgadzam, że im mniej ograniczeń, tym lepiej. Tylko pytanie jest inne - czy różnice wynikające z zajebistego gearu są naturalne i powinny mieć miejsce. Jeśli chcecie dueli, w których spore znaczenie ma gear i to ile ktoś przepieprzył ojro/przenolifował dni na farmie, to wtedy brak jakichkolwiek ograniczeń jest spox. Ale jednocześnie skill gracza odgrywa tutaj znacznie mniejszą rolę. Ja wiem, że blue items pewno nie przejdzie, ale w tym przypadku odpada kwestia wyposażenia, bo każdy ma takie samo. Więc o wiele bardziej liczy się skill gracza. Czyż nie taka idea przyświecała np. AR? |
|
Azur | 2013-01-26 22:35 |
Chyba nie wiesz o czym mówisz. Wyobrażasz sobie zabicie np tank barba albo inna postać zrobiona pod tanka używając broni niskiego lvlu? Jak ktoś szuka dueli bazujących tylko na skillu w D3 to chyba wybrał złą grę. Taki ktoś powinien przerzucić się na WoWa, dote, lola itp. Ograniczanie przedmiotów to chyba najgłupszy pomysł jaki możecie wprowadzić. Jaki sens będzie miała wtedy ta gra? Dla mnie taką samą frajdą co pvp jest kupowanie/szukanie coraz to lepszych itemów i zwiększanie swoich możliwości na pvp. Chcecie na siłę ograniczać graczy, którzy przygotowywali się do tego pvp przez te 8 miesięcy tylko dlatego, że część z nas nie ma pomysłu na swoją postać i nie potrafi jej porządnie ubrać? Sorry ale jak widzę te ciągłe płacze na temat tego jak to wszyscy padają na hita to mi się ciśnienie podnosi. 90% z płaczących nie ma pojęcia jak grać swoja postacią oraz lata w itemach, które można wyfarmić w kilka dni. Albo chcemy stworzyć ligę na wysokim poziomie do której trzeba się przygotować i nieustannie rozwijać postać aby konkurować z innymi, albo kolejną z gównianych lig polegających na ograniczaniu wszystkiego tylko po to aby każdy noob z lol1 mógł brać w niej udział. Według mnie większym problemem są niezbalansowane/op skille niż różnice w itemach. Naprawdę nie wiele trzeba aby dobrze ubrać postać na pvp, która w połączeniu ze skillem gracza będzie konkurować z tymi za biliony. Grałem z wieloma postaciami, które były ubrane za o wiele mniej niż moja i dawały radę. Wystarczy trochę pomyśleć i posiedzieć z kalkulatorem aby stworzyć postać, która będzie rywalizować z bogaczami, którzy najczęściej brak skilla próbują nadrobić kasą. |
|
KaliBarb | 2013-01-27 09:10 |
Jakby nie patrząc zgadzam się z up. Też sporo godzin przegrałem i uzbierałem całkiem niezły set i nie chciałbym aby niektóre z moich itemków nie były brane pod uwagę w PvP. Musimy raczej czekać na inicjatywę ze strony Blizzarda. Chociaż można uzbierać sobie set z opcjami, które do tej pory były omijane: - reg. życia - zmniejszenie obr. w walce wręcz - zmniejszenie obr. od ataków z dystansu itd. |
|
Monk | 2013-01-27 09:17 |
Wyjdzie oficjalny patch dopiero bedzie mozna glowkowac, tymczasem proponuje ruszyc dupcie i zarabiac na swoja postac ;p | |
RoGH | 2013-01-27 10:22 |
Szczerze powiedziawszy to moim zdaniem redukcja obrażeń wprowadzona przez blizza nie wydaje mi sie niezbedna. Wystarczylo zadbac mocniej o defensywne staty postaci i naprawde mozna pograc nawet przeciwko charom z kosmicznym dpsem. Ciezko stwierdzic jak bedzie wygladac balans miedzy postaciami, wydaje sie aktualnie calkiem ok (chociaz ja np. z mnichami w podobnym gearze mam ciezka przeprawe, nie mowiac o tych z lepszym), ale nie wiadomo co przyniesie przyszlosc, byc moze ktoras z klas bedzie miala wykombinowany taki zabojczy skill setup, ze bedzie zdecydowanie op. Jedno jest pewne, jezeli blizz zredukuje jakos znacznie obrazenia na pvp, to zabicie bogato ubranego tank barba bedzie praktycznie niemozliwe przy jego blokach, defach, life regenach i skillach odnawiajacych/wykradajacych life, dobre jaja sie zapowiadaja :D |
|
zales22 | 2013-01-27 12:32 |
Oczywiste jest ze zasady musza byc i to twarde, moze nie w 1 dniu po wyjsciu 1.07 - ale tez nie za dlugo z tym zwlekac. Na PTR przy obecnych duelach na full eq sa one poprostu zj*bane, 0 balansu w kazdym aspekcie. Pytanie do poprzedzajacych mnie Farmerów, jaki sens jest robienie ligi gdzie najlepszy item wygrywa ? Jezeli tak przywiazany jestes do swoich super itemow za dotacje, czy za nolifienie zycia to idz sobie na free duelz -bedzie tego pelno- i pokaz jaki z Ciebie macho. Jeszcze powiedzcie jak ten durny pracownik Blizza - brak balansu na duelach bedzie zabawny - ku&%a WTF ? ~~ Wyobrazasz sobie te wszystkie ligi d2 bez zasad ? tylko z zasadami ograniczajacymi skille ? Bo ja nie - i tak tez nie bedzie w d3. Itemy i skille napewno MUSZA byc ograniczone, pytanie tylko w jakim stopniu - to pytanie juz do madrych glow od REGulaminu, ktorzy beda dazyli w nim do perfekcji. Azur wyganianie na inne gry, ktore wymieniasz jest smieszne- kazda profesjonalna liga powinna opierac sie na skillu gracza, nie zas na spalonych oczach na monitorze czy hajsie zostawionym na ah. |
|
KaliBarb | 2013-01-27 12:47 |
Skoro nie masz czasu grać i ogarnąć sobie eq to pograj w LeagueOfLegends. Tam się liczy tylko i wyłącznie skill i nie ma możliwości farmienia itemków. Skoro w Diablo jest ta szansa to dlaczego mamy odkładać nasze ekwpiunki? Bo Ty nie masz czasu czy ochoty farmić? Dlatego większość ma cierpieć? Właśnie farmienie itemków i użycie ich w PvP to jest swojego rodzaju end game w grze. Farmisz aby póżniej nie padać na hita. Z resztą nie ma reguły. Ludzie ze średnim eq dają nieźle sobie radę bo "myślą" podczas sparingu. Dobry ekwipunek nie jest równoznaczny ze 100% wygraną. Ci co sobie kupili eq. No cóż. Wszędzie to jest - w każdej grze i tego się nie przeskoczy. Jeżeli ktoś ma pieniądze i lubi je wydawać na grę to jego sprawa a tym bardziej nie widzę powodu, dla którego mamy takiej osobie zabrać eq do dueli. Ewentualnie co można zrobić to wyeliminować niektóre skille używane podczas walki. Np te, które zwiększają 400% DMG jak ma to miejsce po użyciu młota starożytnych. Po eliminacji OP skilli zostają te bardziej zbalansowane i tak można sobie duele rozgrywać. |
|
Keen | 2013-01-27 12:56 |
jesli itemy zostana ograniczone to jakakolwiek farma i granie = strata czasu skoro osoba malo grajaca/ nie grajaca zostaje w ten sposob nagradzana. jesli osoba nie ma czasu albo nie chce grac farmy to jego problem nie innych ktorzy wlasnie dzieki temu wypracowywuja sobie przewage. chcesz miec rowny start ? sa do tego gry juz wyzej wymienione. Tu powinien liczyc sie tez czas poswiecony na przygotowanie postaci czyli mniedzy innymi farma. ludzie nie po to spedzaja setki godzin na gre zeby potem nie moc uzyc itemow bo ktos poprostu nie gral i nie ma... | |
Mr.Mag | 2013-01-27 13:24 |
dotacje. prawie umarlem ze smiechu :D | |
zales22 | 2013-01-27 13:40 |
Pozyjemy zobaczymy... Skille niektore bedzie trzeba wyelminowac jak blizz ich nie ruszy, bo sa tragniczne-to nie ulega watpiwosci. Co do eq, nie twierdze ze bedzie trzeba biegac tylko w blue items, ale NIE WIERZE ze ograniczenia na ekwipunek nie beda wystepowac wcale. Wolalbym zeby jednak ligi opieraly sie bardziej na skillu niz ekwipunku, zawsze mozna zrobic 2 ligi pod inne regulaminy. Jezeli nie bedzie mozna zagrac normlanego 2v2 w party, jak patch ujrzy światło dzienne bedzie to 10 strzal w kolano bizza. |
|
Mr.Mag | 2013-01-27 13:44 |
blizz juz nie ma kolan ;) | |
RoGH | 2013-01-27 13:45 |
W diablo 2 nigdy nie ograniczało sie itemow dlatego, ze były za drogie i z wyjątkiem realmow PvP dobre itemy były jednak podstawa, nie wyobrażam sobie wprowadzania zasad ustalajacych np górny próg obrażeń, mam nadzieje, ze bazując tylko na wyeliminowaniu pewnych skilli będziemy w stanie stworzyć zbalansowana rozgrywke, ale póki co dajmy ludziom pograć tak jak wujek blizz przykazal. | |
Azur | 2013-01-27 14:07 |
Nie wiem czy zauważyłeś ale mój post był odpowiedzią na post Ajantisa na temat niebieskich itemów. Chodziło mi o to, że ograniczanie itemów do tego stopnia, że 8 miesięcy grania idzie na marne jest chore. Oczywiście można balansować itemy ale nie do tego stopnia, że gracz musi 90% itemów wymieniać bo nagle okazuje się, że są one nie zgodne z powstałym regulaminem. Proszę Cię nie pieprz mi takich głupot rozpowszechnianych przez randomów na wszystkich forach, którzy nie mają zielonego pojęcia o tej grze. Grałem z wieloma top graczami i pomimo tego, że moje itemy były warte 1/10 tego co przeciwnika to i tak dawałem radę. Zachowujecie się jakby do tej ligi drzwiami i oknami walili top gracze z diabloprogress z mega itemami na które wydali po kilka tysięcy euro. Popatrzcie jakie jest zainteresowanie ligą na dzień dzisiejszy. Mam nadzieję, że się mylę ale boję się, że wyjdzie z tego to samo co PCL w d2 gdzie w turniejach 90+% uczestników to byli Polacy. Z takim podejściem to D3 nigdy nie będzie miało profesjonalnej ligi i nigdy nie pojawi się na imprezach e-sportingowych. W każdej profesjonalnej lidze wygrywają gracze, którzy traktują granie jako sposób na życie i potrafią się z tego utrzymywać. Wy chcielibyście wygrywać nie dając nic od siebie, nie spędzając czasu na ulepszaniu postaci. Najlepiej dla was by było gdybyście mogli wejść raz na tydzień zagrać w turnieju i konkurować na równi z osobami, które spędziły o wiele więcej czasu na rozwijanie postaci niż wy. Tak się nie da w żadnej profesjonalnej lidze. Idź i powiedz najlepszym teamom na świecie z różnych lig żeby przestali siedzieć przed kompem i trenować bo przecież mają już skilla to Cię wyśmieją. Tak samo jest w d3 aby być najlepszym musisz trenować i rozwijać postać. Jeśli ktoś się z tym nie zgadza to nie ma prawa nazywania tego profesjonalną ligą. |
|
Ajantis | 2013-01-27 18:44 |
Azur wydaje mi się, że trochę przesadzasz. Chcesz zrobić z D3 e-sport? Ktoś ma się z tego utrzymywać? Proszę Cię :) Nie porównuj D3 do LoLa, SC2 czy CSa, chyba sam widzisz bezsensowność takiego porównania. Zostań nowym game directorem, jest wakat, i przerób tą grę na progamingową. Chyba każdy widzi, że D3 jest gówno warte w trybie pvp i duele są upokorzeniem dla Blizzarda. D3 nigdy nie będzie e-sportem, a my staramy się żeby ta lokomotywa toczyła się chociażby z prędkością żółwia, a nie śmigała jak Hayabusa, więc takie argumenty są kompletnie bezsensowne. I imho można też darować sobie argumenty w stylu "to zmień grę". Ligi nie robimy dla Ciebie i Twoich kumpli z fl, tylko dla całego spektrum graczy. Także dla tych biedniejszych i tych, którzy nie mają czasu/nie chce im się farmić. Ty masz taką opinię i dzięki za jej przekazanie, ale inni mogą mieć inną i z nią też się liczę. [quote]Idź i powiedz najlepszym teamom na świecie z różnych lig żeby przestali siedzieć przed kompem i trenować bo przecież mają już skilla to Cię wyśmieją.[/quote] Tak będzie. Z tą różnicą, że oni trenują SKILLA podczas rozgrywek vs inny gracz, a nie farmę w a3. [quote]Mam nadzieję, że się mylę ale boję się, że wyjdzie z tego to samo co PCL w d2 gdzie w turniejach 90+% uczestników to byli Polacy.[/quote] Jeśli tak, to osiągniemy sukces, bo PCL było nastawione głównie na polskich graczy... Panowie, ja na waszym miejscu też bulwersowałbym się gdyby mi ktoś zabronił używać items, zdobytych podczas 1000 godzin latania na moście korsika. Blue items to propozycja, którą moim zdaniem musimy wprowadzić, chociażby dla testów. Nie postuluję tworzenia jej jako głównej ligi, ale znam kilka osób, które bawiły się w takie duele i są o wiele bardziej zadowoleni niż z normalnych, więc można spróbować. Nie interesuje Cię to? Nie graj. Ale może zainteresuje osoby, które nie są totalnymi nolifami jak Moldran czy ludzie z xxxx przegranymi godzinami. Liga ma być atrakcyjna nie tylko dla waszych kolegów z gosu eq i zajebistymi charami, ale też dla casuali, którzy po prostu chcą coś pograć. |
|
Hamer | 2013-01-27 18:53 |
na casualach to ligi nie zbudujemy, ale jak mag juz wspomnial wczesniej, nic nie stoi na przeszkodzie aby uruchomic wiecej niz jedna lige i mozna tam tez miec zasady o ktorych wspomina ajan | |
Duri | 2013-01-27 18:56 |
Ajantis nie znam Ciebie osobiście ale cenie za to, że w fajny sposób przekazujesz informacje o tym co dzieje się w świecie d3 od czasu premiery. Niestety na podstawie twoich ostatnich wypowiedzi, zaczynam nabierać podejrzeń że o stronie PvP tej gry masz skromne pojęcie. Mój obecnie noszony gear jest wart może 200m, mam przegranych 230godzin na jedynej mojej postaci a w duelach z przeciwnikami po 1500 i więcej godzin i itemkach z kosmosu nie widzie bezsensu, który ty starasz się nam opisać. Powiem więcej, dość dobrze mi idzie co może potwierdzić kilku tu obecnych. Znajomość swojej postaci i umiejętność jej optymalnego wykorzystania ma olbrzymie znaczenie, timing > skille i itemki BIG time i kropka. Pozdrawiam wszystkich, którzy zamiast pisać jakie PvP jest żenujące starają się tak naprawde je rozkminić lejąc się godzinami na PTR. |
|
Mr.Mag | 2013-01-27 18:57 |
Panowie spokojnie :) wszyscy wiemy, jak trudno bedzie stworzyc dobre zasady by wszyscy byli szczesliwi. jak wyjdzie oficjalnie 1.0.7 zrobimy turniej, ktory potrwa z miesiac-dwa i bedzie juz wiadomo co i jak. do tego w statystykach wyjdzie jak wygladaja walki miedzyklasowe. za wczesnie jednak by prorokowac. jestem zdania, ze jak gra ktos co przegral 1000 godzin vs 100 to ten pierwszy powinien miec to wynagrodzone. na prywatny serwer pvp do diablo 3 jeszcze za wczesnie :) |
|
Duri | 2013-01-27 19:04 |
Amen. ;) | |
Ajantis | 2013-01-27 19:24 |
Ależ ja nigdzie nie twierdzę, że znam się na duelach. Widziałeś, żebym gdzieś proponował zbanować jakąś konkretną broń czy skill? Nie trzeba być Einsteinem żeby wykumać, że mając najlepszą postać na 26 paragonie nie przykładam już tak dużej wagi do samej gry, bo znudziła mi się już dawno :) Co nie zmienia faktu, że spędziłem na tworzeniu lig więcej czasu niż niektórzy tu na grze we wszystkie części Diablo razem wzięte, więc coś tam mogę o tej zabawie powiedzieć, a moje propozycje nie są szczegółowe, tylko raczej mają charakter globalny. Liga musi być przyjazna dla każdego, bo gówno z tego biznesu wyjdzie jeśli będzie miło i przyjemnie dla wybranego grona elity, a przeciętny casual nie będzie w stanie się tam dostać. Ligi PCL Amateur cieszyły się wielką popularnością, a przecież zostały wprowadzone 6 czy 7 lat po premierze gry. Tym bardziej, że społeczność D3 jest mała i nie ma sensu olewać słabszych graczy. Zamiast tego trzeba starać się zachęcić ich do gry. |
|
gumix | 2013-01-27 19:41 |
hmm widać że momentami az iskrzy :) ale to dobrze bo to świadczy tylko o tym że zalezy nam (graczom i organizatorom ligi) żeby to miało ręce i nogi. Co do pomysłów blue items bardzo ciekawy ale to i tak nie zapewni balansu bo postac 100 paragon vs 20 .. no coż niby te 160 wita to nie dużo ale zawsze jednak... gracz spedzajacy dużo czasu przy grze jakas tam przewage mieć bedzie (co jest słuszne wedlug mnie) ale można zrobić pare lig juz jak tu ktoś wspomniał np. open (ze wszystkim co mamy) i inne np korzystamy ze wszystkich przedmiotow do 58lvlu (pewnie wielu z nas zobaczyłoby wyglad legendarow których nigdy nie nałożyliśmy) i wydaje mi sie że takie rozwiązanie byłoby leprze niż blue ale to tylko sugestia szarego gracza ktory z utęsknieniem czeka na pvp. ps. a co do braku kolan blizza.. oby im tylko dupy nie urwało bo bez kolan da się jeszcze grac:) |
|
SavveNdiTe | 2013-01-29 20:57 |
Najlepiej to by było tak, jak to swego czasu mówił JW czy tam Blizz, nie ważne - miały być sety PvP. I tak - chcesz grać PvE - rób swoje na PvE i tam zbieraj gear. Chcesz grać na PvP? To pokaż że masz jaja w PvP i tam zapracuj na gear. I uprzedzam - nie jestem kolesiem który ma 10h przegranych i sprzęt za 500k. Jednak moje 80k życia, 600all ress i 200k DPS chętnie bym zamienił na 8k życia i 200 dps byle tylko móc pobiegać na PvP trochę dłużej niż "komu pierwszemu wejdą 3 kryty". Teraz jednym z niewielu buildów dla WD jest haunt + spirit barrage - i ja z tym gram, bo inaczej po prostu jest w cholerę ciężko. A chciałbym np. pobiegać z dartami, tylko że nie mogę, bo mi DH pojawia się na 0,5 sec co 2 sec, barb ma 200k hp, monk zyliard dodga i leczenie natomiast wizz 6 kopii siebie i armor który mnie jedzie na 2-3 hity. Ja rzeczy do PvE mam do grania na PvE, do tego, żeby widzieć jak mobki latają w powietrzu. A na PvP chciałbym co innego... |
|
Ajantis | 2013-01-29 21:18 |
Od razu zostaniesz zbesztany przez ludzi, którzy nolifowali 8 miechów :P | |
KaliBarb | 2013-01-29 22:44 |
To nie wypowiem się dalej bo Ajan w sumie już wszystko napisał :) | |
Damx | 2013-01-29 22:59 |
to jest tez jakas mysl, glownie powinno to byc zrobione dla weapow i armorw, a amu i ringi niech beda wyfarmione i tyle .. ;o |